12.15.2010

Погляд


  • Не відчуєш більше ніколи того погляду!
  • Як колись я гуляв на алеї  в парку, як мої думки відносило у безмежний океан. 
  • Твої погляди у ніщо залишились у далекому минулому. 
  • Зараз я ходжу по пустій доріжці, вона ніколи не закінчиться, в неї немає початку; сам, голова опущена, кроки…
  • Примарилась та зникла – ніби і ніколи не було, чи була? Спочатку згадується та секундна ілюзія, секунда збільшується у дні, тижні, місяці, розтягується, стає довгою, лине у вічність.
  • Ти вже пішла, я ж стояв дивився на тебе. 
  • Ти йшла так спокійно, легко, впевнено, потім обернулася, а я лише запам’ятав погляд. 
Цей погляд врізався мені у мозок, ніби розпеченим залізом таврувало мою душу. 
А що відчула ти?

Мимовільні думки про погляд як такий. 

                                                                                                                                     Дякую Алін:) 
                                                                                                                 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Piece

Piece
The way to Ahimsa